marți, 2 octombrie 2012

WE'RE BACK !


DECI     fără deci! Așadar a trecut multă apă pe Dunărea albastră de când am publicat ultima postare. Am luat-o înaintea  puilor  de rândunele cu părăsitul cuibului. DOAR CĂĂ pentru mine cuibul nu e un substitut pentru casă ci atribui acest cuvânt unui capitol din existența mea. Un capitol  dus recent, fără tragedie, la fine.Cu toate ușile închise ajungi să vezi tavanul lipsit de acoperiș și încerci să te cațări pe zidul imens. Oricum ai vedea lucrurile e o experiență frumoasă să vezi lumea de oriunde ai fi. Mă refer să te uiţi în ochii ei şi să vezi infinitul şi variabilele sale.
Acest blog a fost în primul rând o delectare pentru mine , apoi un mijloc de a găsi noi proprietari pentru articolele de FASHION. Amintesc şi plăcuta colaborare pe care am avut-o cu aceşti noi  proprietari şi care,sincer, mi-a lipsit Deci....revin acum, toamna, în forţă, cu articole noi, vintage , iubite ,etc.
PRIMELE POSTĂRI VOR APĂREA ÎN WEEKEND, MAI EXACT VINERI SEARA ŞI SÂMBĂTĂ SEARA.


 VĂ AŞTEPT .


0 COMM:

Trimiteți un comentariu

Sold

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow